Platební systém PAY PAY a vše kolem něj...



PayPay je platební systém s funkcemi elektronické peněženky na internetu a ve vašem mobilním telefonu. PayPay vznikl v roce 2003 s vizí ulehčit placení a posílání peněz v rámci celého světa. Cílem společnosti je poskytnout našim klientům co nejjednodušší způsoby posílání a přijímání peněz. Po přihlášení do PayPay si můžete otevřít další osobní nebo obchodní PayPay účty v nabízených měnách.

  Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly. 

Vlajka meny EUR EUR = změna
Vlajka meny GBP GBP = změna
Vlajka meny SKK SKK = změna
Vlajka meny USD USD = změna
Vlajka meny CAD CAD = změna
Vlajka meny CHF CHF = změna
Vlajka meny JPY JPY = změna
Vlajka meny PLN PLN = změna
Vlajka meny RUB RUB = změna

Návrat na hlavní stránku Návrat na Platební systémy - úvod  

Aukro.cz
PAY PAY info PAY PAL info MONEYBOOKERS info


Návod k registraci na PAY PAY Ceník služeb PAY PAY Často kladené otázky

 

 Základní služby

Osobní účet Obchodní účet
Registrace
(včetně otevření nových PayPay účtů v různých měnách)
Bez poplatku Bez poplatku
Poslat peníze v rámci PayPay
(na můj/jiný PayPay účet; na PayPay kód; na email; na SMS)
Bez poplatku Bez poplatku
Přijmout peníze na PayPay účet
(ze zůstatků jiných PayPay účtů, nebo na sběrné bankovní účty*)
Bez poplatku 0.99% max. 8.19 CZK**
* Přijatá platba z jiného bankovního účtu nebo vklad v hotovosti na sběrné účty WorldClearing.
** Jen pro domácí platby. 1% doplňkový poplatek za přeshraniční platby.
     
Výběr, zaslání peněz na bankovní účet    
Převodem na Ověřený bankovní účet uživatele
(Doba zpracování platby: 2-4 pracovní dny)
8.19 CZK 8.19 CZK
Převodem na Jiný bankovní účet v Pokrytých zemích*
(Doba zpracování platby: 2-4 pracovní dny)
16.55 CZK 16.55 CZK
Převodem na bankovní účet v Nepokrytých zemích**
(Doba zpracování platby: 3-6 pracovní dny)
334.11 CZK 334.11 CZK
* Pokryté Země: poslat peníze z PayPay účtu na bankovní účet do uvedených zemí .
** Nepokryté země: poslat peníze z PayPay účtu na ostatní bankovní účty do zemí, kde nemá sběrné účty WorldClearing.
     
Výběr, zaslání peněz do USA    
Šekem
(Doba zpracování platby: 2-4 pracovní dny)
16.55 CZK 16.55 CZK
Direct deposit na Ověřený bankovní účet uživatele
(Doba zpracování platby: 2-4 pracovní dny)
1.99% + 8.19 CZK 1.99% + 8.19 CZK
Direct deposit na Jiný bankovní účet
(Doba zpracování platby: 2-4 pracovní dny)
2.99% + 8.19 CZK 2.99% + 8.19 CZK
     
Platby přes platební karty (kreditní/debetní) a Direct debit    
Přijetí platby platební kartou nebo přes Direct debit
(embosované Visa, MasterCard; US a německé bankovní účty metodou Direct debit)
2.99% + 8.19 CZK** 2.99% + 8.19 CZK**
** Jen pro domácí platby. 1% doplňkový poplatek za přeshraniční platby.
     
Ostatní služby    
Virtual terminal n/a 334.28 CZK/mesíčne
Odeslání SMS 1 CZK 1 CZK

 

ČASTÉ OTÁZKY:

zpět k MENU

1. Kdo si může založit PayPay účet?
PayPay účet si může založit každá právnická či fyzická osoba bez jakýchkoliv poplatků. Existují dva druhy účtů: obchodní a osobní. Každé přihlášení do systému může mít více obchodních či osobních PayPay účtů s různými názvy pro jednotlivé účty v různých měnách.

2. Jaký je rozdíl mezi PayPay a jinými platebními systémy?
Kromě peněžních převodů komukoliv na e-mail a internetových nákupů prostřednictvím tlačítek Buy Now a Nákupní košík, které nabízí mnoho platebních systémů, PayPay nabízí i další služby:
a) Na Váš PayPay účet můžete přijímat peněžní prostředky od kohokoliv, dokonce i když příkazce není registrovaný v PayPay. Jednoduše řekněte Vašemu klientovi, aby zaslal platbu na jakýkoliv bankovní účet společnosti Worldclearing. Je však nutné, aby odesílatel uvedl Vaše číslo PayPay účtu (specifický symbol)!
b) můžete převádět prostředky z Vašeho PayPay účtu na jakýkoliv bankovní účet do celého světa,
c) můžete poslat peněžní prostředky komukoliv na mobilní telefon,
d) můžete poslat peněžní prostředky jednoduše a rychle pomocí mobilního telefonu bez přihlášení do PayPay systému přes internet,
e) můžete vlastnit více PayPay účtů, ve vícero měnách a každý účet může mít jinou emailovou adresu a číslo mobilního telefonu pro přijímání peněz.

3. Co všechno můžu dělat se svým PayPay účtem?
Můžete posílat peníze komukoliv do celého světa s použitím internetu a/nebo co je nejlepší, s použitím mobilního telefonu. Můžete posílat peníze na jakýkoliv bankovní účet, email nebo mobilní telefon! Největší výhodou je to, že v rámci systému PayPay jsou všechny platby zrealizovány okamžitě a nepotřebujete ani internetové připojení. Vše co potřebujete je Váš mobilní telefon!

4. Jsem obchodník. Jak mohu své zákazníky seznámit s možností nákupu přes PayPay?
Všechny potřebné informace naleznete v sekci Obchodní nástroje. Na Vaši webovou stránku si můžete vložit PayPay tlačítka, která Vám umožní přijímat prostředky okamžitě. Vaši zákazníci vyplní předdefinovaný platební příkaz a odešlou jej na zpracování. Máte také možnost si vytvořit vlastní PayPay kód. Poté co si zakoupíte takový kód, Vám mohou zákazníci platit jednoduše jen za použití mobilního telefonu.

5. Jakou záruku nabízíte, pokud si chci například koupit auto od obchodníka ze zahraničí? Dostane obchodník peníze ihned, jakmile je odešlu přes PayPay, nebo musí počkat dokud není zboží doručeno? Pokud se jedná o podvod, dostanu peníze nazpět?
Neposílejte peníze nikomu, pokud si nejste obchodem jisti. PayPay neposkytuje žádné záruky na zboží a ani na dobré úmysly jakýchkoliv obchodních partnerů. Prosím berte na vědomí, že jsme tu proto, abychom Vám umožnili levnější a jednodušší peněžní transfery. Transakce jsou odesílány okamžitě. Chtěli bychom Vás upozornit, že nemáme žádné agenty ve Velké Británii a ani jinde na světě, kteří by nás zastupovali. Nikdy nežádáme naše zákazníky, aby nám zasílali peníze ptes Western Union nebo MoneyGram. Všechny naše transakce jsou zprocovávány přimo přes PayPay.

6. Jak pošlu peníze na můj PayPay účet?
Na Váš PayPay účet si můžete poslat peníze příkazem k úhradě nebo vkladem na jakýkoliv účet společnosti WorldClearing, více na Nabít PayPay, či převodem prostředků z jiného PayPay účtu přes Internet nebo jednoduše přes SMS zprávu. Je velmi důležité, aby jste při převodu z jiné banky nebo vkladu použili číslo Vašeho PayPay účtu (specifický symbol). Platby z Vašeho PayPay účtu mohou být zaslány komukoliv, kdo vlastní mobilní telefon, email, PayPay účet nebo bankovní účet. Vaše PayPay účty můžete obsluhovat prostřednictvím Internetu a/nebo přes mobilní telefon.

7. Jak vložit prostředky na PayPay účet když vlastním bankovní účet v USA?
Prostředky na PayPay účet si můžete vložit prostřednictvím služby online banking (Bill Pay), stačí když manuálně vložíte nového příjemce, jako název společnosti zadáte WorldClearing US LLC a do pole pro číslo účtu vložíte číslo PayPay účtu, na které chcete zaslat prostředky z Vašeho bankovního účtu. Pro více informací klikněte na Nabít PayPay. Můžete také využít výhod služby Direct Debit, pokud přidáte Váš americký bankovní účet do PayPay. Veškeré informace najdete po přihlášení do vašeho PayPay účtu v sekci "Nastavení", část "Správa mých bankovních účtů".

8. Chci přijímat platby od zahraničních klientů. Musím proto vlastnit účet v různých měnách, nebo mi stačí vlastnit účet jen v zemi mého pobytu a přijímat všechny platby na tento jediný účet?
Stačí, pokud si založíte jen jeden PayPay účet v měně, která Vám nejvíc vyhovuje. Všechny platby, které Vám budou zaslány na tento účet, budou automaticky konvertovány na měnu, ve které je Váš PayPay účet veden. Samozřejmě si můžete vytvořit i více účtů v rozdílných měnách, pokud preferujete příjem peněz v původní měně.

9. Je možné platit přes PayPay prostřednictvím platební karty?
Ano. V Nastaveních Vašeho PayPay účtu si můžete přidat Vaši platební kartu. Karta musí být embosovaná, t.j. číslo a jméno na kartě jsou napsány vystouplým reliéfním písmem. Elektronické platební karty nejsou podporovány. Po ověření Vaší karty s ní můžete platit u obchodníků schválených v platebním systému PayPay.

10. Chceme přijímat platby platebními kartami. Jakým způsobem postupovat?
Paypay umožňuje příjímat platby platebními kartami i příjem přes tzv. Direct Debit pouze úspěšně ověřeným uživatelům. Pokud chcete přijímat platby kreditními kartami i na Vašich stránkách, musíte si založit obchodní účet. Dále si přidejte Vaši webovou stránku pro schválení.

          1. Přihlašte se do svého PayPay účtu.
          2. Klikněte na záložku Obchodní nástroje.
          3. Seznam mých webových stránek.

Před schválením se ujistěte, že Vaše webová stránka funguje správně - tedy je připravená pro ostrý provoz, zobrazuje se na ní PayPay Logo a obsahuje informace o používání. Vaše stránky musí nadále obsahovat kontaktní informace. PayPay nepodporuje webové stránky s farmaceutickými produkty, hazardní hry, repliky a stránky s obsahem pro dospělé. Po úspěšném schvalovacím procesu budete moci přijímat platby platebními kartami a přes Direct Debit.

11. Proč je výhodnější používat PayPay oproti běžným příkazům k převodu?
Poplatky za PayPay převod jsou velmi levné a rychlé. Převod trvá od několika málo sekund do 5 pracovních dnů v rámci celého světa. Záleží, zda zasíláte prostředky do zemí, které jsou společností Worldclearing pokryté.

12. Co to jsou pokryté země?
To jsou země, ve kterých má společnost Worldclearing své zastoupení. Více v Nabít PayPay.

13. Můžu zaslat peněžní prostředky z PayPay účtu na jiný elektronický účet provozovaný jinou společností?
Tato služba není dostupná. PayPay není propojený s žádným jiným platebním systémem.

14. Chci zaslat peníze z mého PayPay účtu na e-mail nebo mobil do nepokrytých zemí.
Z Vašeho PayPay účtu můžete odeslat peníze komukoliv na jakýkoliv PayPay účet, email, nebo mobil, dokonce i příjemci, který se nachází v nepokryté zemi. Příjemce si může poslat peníze na svůj bankovní účet.

15. Chci zaslat prostředky z mého PayPay účtu na bankovní účet do země, která není mezi pokrytými zeměmi.
Peníze můžete zaslat kamkoliv do celého světa. Stačí se přihlásit do sekce "Poslat peníze" a zvolit možnost "Na účet" "Ostatní země". Poté již jen vyplňte detaily převodu.

16. Chci vybrat hotovost z mého PayPay účtu, ale nacházím se v nepokryté zemi.
V tomto případě můžete poslat peníze platebním příkazem do “ostatních zemí". Prohlédněte si aktualizovaný sazebník poplatků.

17. Příkazce mi převedl prostředky na číslo mého mobilního telefonu nebo na emailovou adresu. Jak si můžu tyto peníze vybrat?
Vaše prostředky, které jste obdrželi na Váš PayPay účet, si můžete převést na jakýkoliv bankovní účet po přihlášení do PayPay v sekci Poslat peníze – Na účet.

18. Můj klient mi zaslal prostředky z PayPay na můj bankovní účet. Budou prostředky připsané na můj bankovní účet bez toho, aniž bych musel navštívit www.paypay.com?
Ano. Jakmile Vám kdokoliv zaplatí na bankovní účet a uvede správné údaje, bude Vám platba připsána do 48 hodin (pokud jde o platbu do nepokrytých zemí, převod může trvat až 5 pracovních dní). Avízo o platbě, které obdržíte emailem z PayPay systému, Vás informuje o tom, že platba byla z PayPay odeslaná.

19. Chci poslat převod do zahraničí. Mám pouze IBAN bankovního účtu příjemce. Jak mám postupovat?
Čísla účtů ve formátu IBAN se používají jen v případě, že se jedná o zahraniční platbu. Pokud máte číslo účtu příjemce pouze v této formě, pošlete nám ho přes online formulář. Budeme Vás kontaktovat a pokusíme se Váš IBAN přetransformovat do takového tvaru, který můžete použít v platebním příkazu.

20. Jaký je úrok z peněz uložených na PayPay účtu a jaký je poplatek za vedení účtu?
Vklady na PayPay účtech nejsou úročené. Nejsou účtovány žádné poplatky za vedení PayPay účtu, PayPay zpoplatňuje pouze převody na bankovní účty

21. Je nutné používat číslo PayPay účtu /specifický symbol/?
Číslo PayPay účtu je velmi důležitým identifikátorem pro vkládání nebo posílaní peněz na Váš PayPay účet. Pokud nepoužijete číslo PayPay účtu, systém nebude schopen identifikovat příjemce platby. V případě, že zasíláte prostředky na email nebo mobil, toto číslo uvádět nemusíte.

22. Platba mezi mým PayPay účtem a bankovním účtem proběhla správně, ale ještě jsem nedostala potvrzení platby na můj e-mail/mobil. Musím si nejdříve aktivovat tuto službu?
Ne, nemusíte žádnou službu aktivovat. Pokud však chcete přijímat oznámení o platbách na mobil, musíte vložit číslo Vašeho mobilního telefonu do PayPay systému k vašemu PayPay účtu. PayPay sytém nezasílá oznámení o zrealizovaných platbách pokud je platba provedena přes internet na bankovní účet. Převod můžete vidět jen v převodech na PayPay účtu. PayPay zasílá oznámení o platbě zadané přes internet, jen pokud byly peněžní prostředky zaslány na mobilní telefon nebo email. SMS zpráva potvrzující platbu je zasílána odesílateli i příjemci jen tehdy, pokud byla zadána SMS zprávou.

23. Co znamená služba PayPayWAP?
PayPayWAP je jen pro registrované uživatele. Největší výhodou této služby je, že nemusíte být u počítače. Jednoduše vložte záložku do Vašeho mobilu s adresou wap.paypay.com a využívejte naše služby i za pochodu.

24. Můžu s PayPay převést své peníze na e-gold?
Ne, PayPay nepodporuje převody na e-gold účty a ani k obchodníkům, kteří mění peněžní prostředky na e-gold.
 


Návod k registraci:

zpět k MENU

Celá registrace je bezplatná a trvá přibližně 3 minuty.

a) registruj se přes tuto ikonku  =>  

Jednoduchá registrace se skrývá vpravo nahoře (viz 1). Potom použij službu (viz 2), tedy vklad na účet.

 

b) převeď peníze na svůj PayPay účet

Informace k provedení platby jsou v odkazu (viz 2), v záložce "Moje účty" (viz 1).

 

 

c) převeď peníze na účet v Česku

Klikni na záložku "Poslat peníze" (viz 1). Nezapomeň vybrat cíl převodu (viz 2). Dej pozor, ať vyplníš správné číslo banky a účtu (viz 3)

 


TOPlist

zpět k MENU