TANOTH - Úvod

 

     
  Se zmizením krále Targona upadla země Aris do temnoty.

Po čtvrt století vládl jeho mladší bratr Halgan zemi železnou pěstí. Přestože katastrofa, která se udála na malém ostrově na východě byla daleko, a jen málokdo ji zaznamenal, nyní se schyluje k nové na severu.

V Tarabatu, malé vesnici na úpatí Temných hor, se setkávají dobrodruzi aby vyzkoušeli své štěstí. Některé z hrdinů povede jejich statečnost ke zkáze. Ale ti, kteří jsou dost silní na to aby zůstali naživu, zde najdou neočekávané bohatství...
 
 

Lokalizována plně do českého jazyka

 
 

Registrace - http://s1.tanoth.cz?kid=Houkal

 
     
Tanoth - Úvod Tanoth - Statistiky Zpět na hlavní stranu

Měny: Zlato a Krvavé kameny

V levém horním rohu můžeš vidět kolik máš zlata a Krvavých kamenů. To jsou jediné platné měny ve světě Aris.

Zatímco je zlato relativně nová měna, Krvavé kameny se používaly dlouho předtím než první lidé přišli do země Aris. Na začátku má tvoje postava u sebe 50 zlata a 15 Krvavých kamenů - časem ale mohou tyto hodnoty narůst do obrovských rozměrů!

Zlato získáš především jako plat za práci a jako odměnu za splnění dobrodružství. Můžeš ho ale získat i za prodej starého vybavení a úspěšné duely s dalšími dobrodruhy.

Krvavé kameny nelze nikde nalézt, ale Alina, krásná obchodnice s Krvavými kameny, ti bude schopna pomoct, pokud je budeš potřebovat.

Hodnoty postavy

Vedle obrázku postavy najdete další informace o postavě, hned pod jménem...

Úroveň ukazuje jak jsi zkušený. Čím vyšší je tvoje úroveň tím zkušenější je tvoje postava. S každou novou úrovní se všechny tvé atributy automaticky zvednou o jeden bod. Navíc ti kupec začne nabízet lepší předměty.

Pověst můžeš získávat v úspěšných duelech s jinými dobrodruhy. Čím větší je tvoje pověst, tím vyšší postavení máš v Síni Slávy.

Hodnost ukazuje tvou současnou pozici v Síni Slávy.

Zkušenost obdržíš pokud úspěšně dokončíš nějaké dobrodružství. Číslo za lomítkem ukazuje kolik zkušenostních bodů potřebuješ získat na další úroveň.

Pod obrázkem postavy se nacházejí tvé atributy. Můžeš je trénovat za zlato. Čím vyšší hodnoty máš tím víc tě bude stát další trénink.

Rada: Pokud nemáš dost zlata abys mohl vytrénovat své atributy, tak se cena vedle nich zobrazí červeně. Atributy samotné se zobrazují bíle tak dlouho dokud nejsou zvýšeny s pomocí nějakého magického předmětu - pak se zobrazují modře.

Síla zobrazuje velikost tvých svalů. Tvá síla přímo ovlivňuje poškození, které uděláš při úspěšném zásahu.

Šikovnost je důležitá k tomu, abys byl schopen v boji zasáhnout nepřítele. Čím šikovnější jsi, tím větší máš pravděpodobnost úspěšného zásahu - a tím větší máš šanci že zvítezíš v boji.

Konstituce určuje tvou životní sílu. Čím lepší konstituci máš, tím více zásahů můžeš v bitvě obdržet a přitom přežít. Po boji se tvá životní energie automaticky vyléčí.

Inteligence je klíčem k magii. Čím vyšší je tvoje inteligence, tím budeš schopnější v zabraňování magických útoků tvého nepřítele. Také poškození, které učiníš kouzly, se s každým bodem zvedá.

Pod atributy najdeš textové pole kam si můžeš napsat popis tvé postavy. Text se bude zobrazovat ostatním hráčům. Vyvaruj se prosím jakýmkoliv obscéním a vulgárním popisům, protože takové mohou vést k zabanování tvého účtu.

Na pravé straně obrazovky postavy uvidíš svůj inventář. Tady se můžeš podívat na své vybavení. Nad tím vidíš vybavení které v současnosti nosíš. Pokud najedeš kurzorem na předmět, tak uvidíš krátký text se všemi potřebnými informacemi o daném předmětu.

Na pravé straně uvidíš malý štít. Hodnota vedle něj ukazuje výši tvého brnění. Čím vyšší tato hodnota je, tím menší poškození utrpíš od svých protivníků.

Dobrodružství

V temných postranních uličkách Tarabatu panuje čilý ruch, kde se dá najít plno nabídek na opravdovou a občas i pochybnou práci.

Tato dobrodružství tě mohou zavést do odlehlých končin Arisu, a čím vyšší je tvá úroveň, tím delší a nebezpečnější to bude cesta. Skoro pokaždé budeš muset čelit děsivým nestvůrám.

Klikni na jedno z dobrodružství, která ti muži v kápích nabízejí.

Poté co klikneš na jedno z dobrodružství uvidíš, jaká bude tvá odměna ve zlatě v případě, že ho úspěšně dokončíš.

Můžeš tam také vidět kolik zkušenostních bodů obdržíš.

Čas ti říká, jak dlouho bude trvat než dorazíš ke svému cíli.

Můžeš projít až pět dobrodružství za den, a je výhodné využívat to vždy naplno. Poté se jiní záhadní muži postarají o další dobrodružství, pokud je neuplatíš Krvavým kamenem. Pokud prožíváš dobrodružství, nebo jsi v práci, tak jsou všechny ostatní aktivní možnosti jako například boje blokovány, dokud se nevrátíš, nebo nedokončíš či nezrušíš práci.

Boje

Ačkoliv svedeš spousty bojů během tvých dobrodružství, nikdy v nich nenarazíš na nějakého hrdinu, který by se ti pokusil překazit jejich úspěšné dokončení. Jediné místo kde můžeš bojovat s ostatními hráči jsou ulice Tarabatu. Tanoth automaticky vyhledá nepřítele, který má dovednosti na podobné úrovni jako ty. Můžeš ale také napsat jméno konkrétního hráče, se kterým si chceš dát duel. Vítězství v duelu ti zvýší pověst a zlepší tvé postavení v Síni slávy. Navíc získáš část zlata z majetku tvého poraženého nepřítele. Pokud prohraješ tak ovšem ztratíš část zlata a zhoršíš si pověst.

Kupec

Kupec prodává zbraně, brnění a předměty.

Pokud najedeš myší na předmět, tak se ti zobrazí jeho cena a vlastnosti. Barva názvu předmětu ti může také napovědět: použité předměty jsou šedé, nové jsou bílé a očarované předměty mají barvu odpovídající jejich spaciálním schopnostem.

Předmět můžeš koupit jednoduše tak, že si ho přetáhneš do inventáře - okno vpravo dole. Velikost tvého inventáře je omezená; tudíž bys tam měl vždy mít jen ty předměty které nutně potřebuješ. Pokud chceš nějaký předmět prodat tak ho přetáhni ze svého inventáře do okna kupce. Zjistíš, že dostaneš méně peněz než kolik jsi za daný předmět původně zaplatil. Tak si kupci vydělávají na živobytí.

 


TOPlist